Hova lettek a magyar piacról a jó reklámok?
Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek a kreatív reklámok? Geszti Péter, reklámszakembert kérdeztük az Érd FM 101.3-on arról, hogy szerinte is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek és a kreatív reklámok.
Sokak szerint neki köszönhető nemcsak a magyar reklám, hanem egyenesen a magyar közélet kínos szóviccesedése, az általa megalkotott reklámokban azonban ez alig érhető tetten. Az viszont biztos, hogy reklámjaiban a szöveg mindig is fontosabb szerepet kapott a vizualitásnál, szlogenek és fősorok kitalálásában pedig aligha volt nála jellegzetesebb figurája az elmúlt húsz évnek. És noha a szakma keményvonalasai Gesztit soha nem tartották reklámszakembernek – igaz, ő maga sem magát – mégis számos díjjal és elismeréssel tüntették ki munkásságát.
Hallgassa meg a Bundáskenyér interjúját, Geszti Péterrel!
Erre emlékszik? :)